Together we can change a life!

  • Description
  • Comments
  • Backers
Nacala, Provincia di Nampula, Mozambico

Nilda è una giovane ragazza madre mozambicana che ha bisogno di aiuto per crescere sua figlia Deisy. La sua famiglia non è in grado di supportarla economicamente e Nilda si sta impegnando nella ricerca di un lavoro ma non è ancora riuscita a trovarlo. Lei e la bambina hanno urgente bisogno di una casa dove andare e di un pò di denaro per poter acquistare i beni di prima necessità in questo periodo difficile.


Non c'è bisogno di donare grandi somme, anche un piccolo contributo è importante poiché tutti insieme possiamo fare la differenza e cambiare la vita di una persona!


Grazie di cuore!




Nilda is a young baby mama from Mozambique and she needs some help to raise her little baby Deisy. Her family cannot support her economically and Nilda is hardly looking for a job but she has not found it yet. She urgently needs a house where to live in with her baby and some money to buy basic necessities for them in this tough period of their lives.


You do not need to donate large sums, little contribuitions are also important as all together we can make the difference in somebody's life!


Many thanks!


This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!